BESTeKANTOR.pl  
Twój kantor
wymiany walut online

Pomoc

  1. Jak działa serwis BEST e KANTOR ?

    Za pomocą serwisu internetowego www.bestekantor.pl można dokonać transakcji walutowych.
    Aby móc sprzedać lub kupić walutę, trzeba posiadać dwa rachunki bankowe ( konto złotówkowe i konto walutowe ).
    Jeśli posiadasz odpowiednie konta trzeba je dodać do swojego profilu. Jeśli korzystasz z banków w których serwis internetowy posiada swoje rachunki, wtedy Twoje transakcje realizowane będą w systemie on-line i nie ponosisz żadnych opłat.

  2. Na podstawie jakich przepisów działa BEST e KANTOR?

    CEIDG - Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej.
    Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2002 r. nr 144 poz. 1204 ze zm.).
    Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.).
    Ustawa Prawo dewizowe – ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku Prawo Dewizowe (Dz. U. 2002 r. nr 141 poz. 1178 ze zm.).
    Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – ustawa z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2010r nr 46 poz.276 zm)
    Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2010 nr 220 poz.1447 zm)

  3. Kto może korzystać z serwisu BEST e KANTOR?

    Z serwisu internetowego www.bestekantor.pl mogą korzystać osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
    Dodatkowym wymogiem jest posiadanie dwóch rachunków bankowych (konto złotówkowe i konto walutowe).

  4. W jaki sposób są chronione moje dane osobowe?

    Ochrona danych osobowych wynika z ustawy Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.).

  5. Czy muszę regularnie korzystać z serwisu BEST e KANTOR ?

    Nie, z serwisu internetowego www.bestekantor.pl można skorzystać również jednorazowo.

  6. Jakie zabezpieczenia posiada serwis ?

    Wszystkie transakcje zawierane w Serwisie Internetowym BEST e KANTOR są zabezpieczone poprzez obsługę banków, przelewy dokonywane są za pośrednictwem kont bankowych, co oznacza gwarancję systemową dla wszelkich operacji finansowych.
    Korzystając z naszej platformy możecie Państwo być pewni że nikt postronny nie pozna Waszych danych.
    Zarówno podczas rejestracji, logowania oraz przeprowadzania transakcji Państwa dane są chronione 256-bitowym kluczem SSL. Zapewnia on najwyższą ochronę przesyłanych

  7. Czy pobierane są opłaty za rejestracje i prowadzenie Panelu Klienta?

    Serwis internetowy www.bestekantor.pl nie pobiera żadnych opłat za rejestrację i prowadzenie Panelu Klienta.

  8. Czy pobierane są opłaty lub prowizje za korzystanie z serwisu?

    Serwis internetowy www.bestekantor.pl nie pobiera żadnych opłat i prowizji za korzystanie z naszych usług.

  9. Czy kursy walut na stronie sa aktualne i obowiązujące ?

    Kursy walut na stronie www.bestekantor.pl są aktualizowane na bieżąco i transakcje są realizowane po kursie zaakceptowanym przez użytkownika w momencie zakupu lub sprzedaży waluty.

  10. Czy kwota wyliczona za pomocą kalkulatora jest wiążąca ?

    Tak, kwota po akceptacji transakcji jest kwotą ostateczną.

  11. Jaki jest czas realizacji transakcji ?

    Czas realizacji transakcji wymiany walut wynosi Ok. 60 min (maksymalnie do 8h pracy kantoru)

  12. W jakich godzinach realizowane są transakcje?

    Serwis internetowy czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:30 (z wyjątkiem dni świątecznych).
    Czas realizacji transakcji wymiany walut wynosi Ok. 60 min (maksymalnie do 8h pracy kantoru).
    Transakcja złożona w serwisie internetowym po godzinach pracy przechodzi na następny dzień roboczy i zostanie zrealizowana zaraz po otwarciu.

  13. W jakich godzinach księgowane są wpłaty ?

    Wpłaty księgowane są w godzinach pracy serwisu internetowego od godz 9.00 do 16.30.
    Transakcje złożone po godzinie 16:30 zrealizowane będą w następnym dniu roboczym.

  14. W jakich bankach mogę dokonać transakcji ?

    Wszystkie banki z którymi współpracuje serwis internetowy www.besteknator.pl, podane są na naszej stronie www.bestekantor.pl

  15. Co sie dzieje z moimi pieniędzmi po przelaniu do serwisu BEST e KANTOR ?

    Po zaksięgowaniu Twojego przelewu na rachunek bankowy serwisu internetowego www.bestekantor.pl, otrzymasz wiadomość na e-mail z potwierdzeniem wpłaty.
    Serwis internetowy dokonuje przelewu zwrotnego na Twój rachunek bankowy, o czym powiadamia wiadomością e-mailową

  16. Na czym polega zlecanie transakcji po godzinach otwarcia kantoru ?

    Złożenie transakcji wymiany walut po godzinie 16.30, wiąże się z tym, że zostanie zrealizowane następnego dnia roboczego rano, po kursie zaakceptowanym w chwili realizacji transakcji

  17. Czy do każdej transakcji wydawany jest rachunek ?

    Tak, przy każdej transakcji wystawiany jest dowód kupna/sprzedaży .

  18. Czy mogę otrzymać rachunek w formie papierowej ?

    Serwis internetowy www.bestekantor.pl jest zobowiązany do wystawia dowodów kupna\sprzedaży i dostarczeniaw formie elektronicznej.
    Na żądanie użytkownika dowód kupna/sprzedaży może być wysłany na adres podany przy rejestracji, drogą pocztową ( w takim przypadku klient ponosi koszty w wysokości 15 zł )

  19. Jak podpisać w banku aneks do umowy ?

    Z dniem 26-08-2011 r.  weszła w życie ustawa antyspredowa, która umożliwia spłatę rat kredytów w walucie.
    Procedury w każdym banku wyglądają podobnie, klient powinien  skontaktować się ze swoim doradcą w celu złożenia wniosku o aneks i podpisania przez kredytobiorcę aneksu.